كيت كليد نوري ٢٢٠ ولت مجهز به رله

كيت كليد نوري ٢٢٠ ولت مجهز به رله

در شب، لامپ روشن می شود، صبح خاموش می شود.

وسيله ‏ای برای صرفه جويي در مصرف برق

0 تومان
بدون مالیات
تعداد
ناموجود

  • پرداخت امن و مطمئن پرداخت امن و مطمئن
  • ارسال سریع به سراسر کشور ارسال سریع به سراسر کشور
  • سه روز ضمانت برگشت کالا سه روز ضمانت برگشت کالا

◄ كيت‌ كليد نوري‌ 220 ولت‌ طرحي‌ كه‌ به‌ ايمني‌ و حفاظت‌ خانه‌ و زندگي‌ و محل‌ كار شما كمك‌ مي‌كند مصرف‌ برق‌ را كاهش‌ مي‌دهد و نيز جنبه‌ تزييني‌ ساختمان را هم‌ دارد.
این دستگاه در درجه اول برای اتوماسیون روشنایی در فضاهای عمومی و فضای سبز، ساختمان های مسکونی، پارکینگ‫ها و … استفاده می‫شود.
اگر بطور مثال‌ اين‌ دستگاه‌ را با لامپ‌ بالاي‌ درب‌ منزل‌ يا تابلوي‌ مغازه‌ وصل‌ كنيد، لامپ‌ در هنگام‌ شب‌ روشن‌ مي‌شود و با فرا رسيدن‌ صبح‌ و روشن‌ شدن‌ كامل‌ هوا لامپ‌ خاموش‌ مي‌شود.
ظرافت‌ فيبر مدار چاپي‌ و آرايش‌ جمع‌ و جور قطعات‌ بر روي‌ فيبر به‌ شما امكان‌ مي‌دهد كه‌ دستگاه‌ را در هر نقطه‌اي‌ كه‌ مايل‌ باشيد، حتي‌ داخل‌ يك‌ كليد برق‌ معمولي‌ ، يك‌ جعبه‌ تقسيم‌ برق‌ نصب‌ كنيد.
‌● اين مدار با داشتن رله پرقدرت قابليت وصل به انواع دستگاه‏هاي برقي را دارا بوده و مناسب براي روشن کردن انواع لامپهای معمولی، کم مصرف و LED مناسب مي‌باشد.
● همچنين‌ حساسيت‌ اين‌ مدار توسط‌ پتانسيومتر قابل‌ تنظيم‌ است‌.
● در بستهبندي اين كيت، از بهترين نوع و مارك قطعات انتخاب شده است (قطعاتي مانند: فتوسل،  رله، ديود محافظ، ديود نورانی و… ) تا موفقيت شما تضمين شده باشد.
 توضيحات تكميلي و قدم به قدم مونتاژ، آزمايش، عيب‌يابي دستگاه و نحوه استفاده از آن در جزوه راهنماي كيت بطور كامل تشريح شده است.

ولتاژ ورودی و خروجی کیت: 220 ولت

ابعاد فیبر: 6*4 سانتیمتر

10011000

درحال حاضر هیچ نظرسنجی انجام نشده است

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

حساب کاربری دارید؟
در عوض وارد شوید یا تنظیم مجدد رمز عبور