برد آردوینو نانو اوری Arduino Nano Every

برد آردوینو نانو اوری Arduino Nano Every

351,600 تومان
بدون مالیات
تعداد

  • پرداخت امن و مطمئن پرداخت امن و مطمئن
  • ارسال سریع به سراسر کشور ارسال سریع به سراسر کشور
  • سه روز ضمانت برگشت کالا سه روز ضمانت برگشت کالا

برد آردوینو نانو اوری ، یک برد کوچک ، کاربردی و کامل می باشد.برد Arduino Thinary Nano Every کوچک ترین عضو خانواده آردوینو است که دارای مبدل USB به سریال بوده و نیاز به مبدل و پروگرامر جداگانه ندارد. میکروی مورد استفاده در این برد AVR ATMEGA4808 می باشد. میکرویی دوست داشتنی و قدرتمند از خانواده میکروکنترلرهای هشت بیتی AVR که امکانات جذابی هم دارد. حذف سوکت منبع تغذیه ، استفاده از قطعات SMD و میکرو USB به جای پورت USB استاندارد باعث کوچک شدن برد و کاهش وزن آن گردیده است .

ویژگی های آردوینو نانو اوری :

محصول حاضر یکی از جدیدترین بردهای آردوینو است که تحت عنوان Nano Every تولید و روانه بازار شده است. این محصول همانند برد نانو معمولی از یک میکروکنترلر 8 بیتی AVR به عنوان هسته اصلی خود استفاده کرده است. اما میکروکنترلر روی این برد (Atemga4808) به نسبت Atmega328p جدیدتر بوده و امکانات بهتری دارد. یکی از ویژگی های بسیار عالی برد آردوینو نانو اوری ، مجهز شده به یک اینترفیس جدید با نام UPDI می باشد که کمتر روی میکروکنترلرها و بردهای دیگر دیده می شود.

UPDI یا Unified Program and Debug Interface یک اینترفیس برای پروگرام و دیباگ چیپ هاست که توسط میکروچیپ معرفی شده است. با UPDI از طریق یک پایه به حافظه های NVM، فلش و EEPROM و پایه های IO دسترسی پیدا میکند و شما می توانید اقدام به پروگرام و دیباگ نمایید. در شکل زیر بلوک دیاگرام UPDI نمایش داده شده است.

50350034
1 قلم

درحال حاضر هیچ نظرسنجی انجام نشده است

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

حساب کاربری دارید؟
در عوض وارد شوید یا تنظیم مجدد رمز عبور