ماژول رطوبت سنج خازنی خاک

ماژول رطوبت سنج خازنی خاک

ماژول رطوبت خاک از نوع خازنی، نسخه 1.2، سنجش رطوبت بدون تاخیر و ولتاژ تغذیه 3.3 ولت تا 5.5 ولت، سازگار با بردهای آردوینو

37,300 تومان
بدون مالیات
تعداد

  • پرداخت امن و مطمئن پرداخت امن و مطمئن
  • ارسال سریع به سراسر کشور ارسال سریع به سراسر کشور
  • سه روز ضمانت برگشت کالا سه روز ضمانت برگشت کالا

ماژول رطوبت سنج خازنی خاک به کمک قسمت الکترودی خود می تواند میزان رطوبت خاک را اندازه گیری کند، با استفاده از این سنسور، یک میکروکنترلر، یک رله و یک پمپ آب ساده می توانید سیستم گلخانه ای خود را بصورت هوشمند کنترل کنید. یک ماژول با پراب به طول حدودی 7 سانتی متر این امکان را در اختیار قرار می دهد که به وسیله آن بتوانید مقدار رطوبت خاک را اندازه گیری نمایید. در ماژول اندازه گیری رطوبت خاک خازنی بر خلاف ماژول های مقاومتی نیازی به برقراری تماس سطح مس با خاک نیست بنابراین در برابر زنگ زدگی و اکسید شدگی مقاوم تر می باشد. این ماژول با ولتاژ 3.3 ولت تا 5 ولت سازگار بوده و یک کانکتور سه پین دارد که دو تای آن تغذیه و یک پایه خروجی آنالوگ می باشد. خروجی این سنسور آنالوگ می باشد و ولتاژ خروجی آن بین صفر تا 3 ولت می باشد. این ماژول مناسب برای هوشمند سازی گلدان و باغچه ها می باشد. البته برای این منظور به یک برد واسط نیاز میباشد که خروجی آنالوگ این برد را پردازش نموده نمایش دهد و یا می توان با استفاده از یک شیر برقی جریان آب دهی را کنترل نمود.
این ماژول به دلیل اندازه گیری آنالوگ، به صورت بدون وقفه، مقدار رطوبت را به شما تحویل می دهد. به دلیل وجود رگولاتور ولتاژ روی ماژول، شما می توانید ولتاژ 3.3 تا 5.5 ولت را به عنوان تغذیه ماژول استفاده کنید.  هم چنین این ماژول با ماژول رطوبت خاک DF Robot سری Gravity سازگار می باشد و شما می توانید از کدهای نمونه آن نیز بهره ببرید.

کاربردها

ساخت گلخانه های هوشمند، سیستم های آبیاری خودکار زمین های کشاورزی و باغ ها، آبیاری هوشمند گلدان های آپارتمانی.

60435102
50 قلم

درحال حاضر هیچ نظرسنجی انجام نشده است

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

حساب کاربری دارید؟
در عوض وارد شوید یا تنظیم مجدد رمز عبور